21 Lapkritis 2017, Antradienis

 

Pirmas
 

Šiandien įvairiausios technologijos didžiuliu tempu juda į priekį, dažnai fizinį darbą keičia kompiuteriai ir įvairiausios programos. Rodos, žmogui būdingų neapdairumo klaidų bandoma išvengti, tik ar gali šiuo požiūriu išimtis būti padaryta paskui itin sparčias naujoves nespėjančiam paprastam kaimo žmogui?

Praėjusią savaitę į „Tauragiškių balso“ redakciją kreipėsi ponas Pranas (pavardė redakcijai žinoma), gyvenantis Čiuteikių kaime. Žmogus prašė pagalbos – ar teisėta mokėti už paslaugas, kurių jis negavo ir negauna, o nesumokėjus jau gaunami grasinantys laiškai dėl tolesnių veiksmų jo atžvilgiu.
Ponas Pranas pasakojo, kad visų jo bėdų priežastis – televizija. Prieš trejetą metų jis pradėjo naudotis „Gala“ paslaugomis, visą laiką televizorius rodė kokybišką vaizdą, priekaištų žmogus niekam neturėjo, už paslaugą sąžiningai mokėdavo ir gyveno ramų gyvenimą. Bėdos prasidėjo pasibaigus trejų metų sutarčiai.
- Sausio mėnesį sutartis baigėsi, paprašiau, kad toliau galėčiau žiūrėti 12 kanalų nemokamai. Mano prašymas buvo išgirstas, bet televizorius nerodė, o sąskaitas už „paslaugas“ gaudavom. Pradžioje apie 10 litų per mėnesį, vėliau jos kažkodėl didėjo iki 16-17 litų. Nesuprantu, kodėl turiu mokėti už tuos 12 kanalų, kurių aš nematau ir nemačiau, juo labiau, kad ši paslauga turėjo būti nemokama, arba aš kažko nesuprantu? – pasipiktinęs pasakojo Pranas.
Šios sąskaitos palyginti su kitomis, kurias vėliau gavo Čiuteikių kaimo gyventojas, dar maža bėda, vėliau Pranui atsiųsta maždaug 50 litų sąskaita už jam neaiškios paslaugos aktyvaciją, dar apie 20 litų - už televizijos, kurios jis nemato, žiūrėjimą. Vyriškis atkreipia dėmesį į tai, kad apie jokią aktyvaciją su niekuo nebuvo tartasi, nebuvo jokio sutarties pratęsimo, dokumentų pildymo, pasirašymo.
- Aš skambinau sąskaitose nurodytais telefono numeriais, sakiau, kad man viską atjungtų, kam man mokėti už nieką, aš juk nieko nematau! Ir jie tą žinojo, patys sakė, kad mano kaime televizija neturėtų rodyti. Aš prašiau, kad atjungtų, o sąskaitos keliauja toliau! Kalbėjau su TEO darbuotojais, kad jie pasiimtų televizoriaus blokelį, tai jie man liepė tą daiktą atvežti į Šiaulius. O kaip? Esu neįgalus, sunkiai iki jūsų atėjau, aš neturiu galimybių vykti į kitus miestus. Atvežti tai atvežė, o pasiimti jau nebegali, – susijaudinęs svarstė ponas Pranas.
Be to, jam smalsu, ar iš viso minėtą televizoriaus blokelį jis turi kažkam grąžinti, gi mokesčius mokėjo visus trejus metus. Tai galbūt už tą daiktą jau susimokėjo?

Gavo įspėjimą

Vyriškio pykčio taurę galutinai perpildė gautas skolos už suteiktas paslaugas raštas. Jame primenama kliento skola ir parašytas terminas, iki kada jis privalo skolą padengti, kitaip duomenys apie Praną, kaip apie skolininką, bus perduoti tam tikrai bendrovei, tvarkančiai jungtines skolininkų duomenų rinkmenas mokumo vertinimo ir įsiskolinimo valdymo tikslu. Be to, duomenys būtų teikiami teisėtą interesą turintiems tretiesiems asmenims, kad šie galėtų įvertinti duomenų subjekto mokumą ir valdyti įsiskolinimą.
Pirmiausia bandėme Pranui padėti kreipdamiesi į Tauragėje esantį TEO klientų aptarnavimo skyrių, tačiau jo atstovė paaiškino, kad jokios informacijos teikti negali, ir pasiūlė kreiptis į AB „Lietuvos telekomas“ Klientų aptarnavimo Klaipėdos skyriaus viršininkę Lijaną Bistrubienę. Susisiekėme ir su ja, moteris išklausė ir maloniai pažadėjo padėti – pati paskambins klientui ir viską sujuo išsiaiškins. Kitą dieną ir mes paskambinome ponui Pranui paklausti, kaip sekėsi bendrauti, ar problema išspręsta. Telefonu atsiliepė jo žmona, moteris pasakojo, kad kilo didžiausias konfliktas.
- Su mumis jie kalbėjo nemaloniai, pasipiktinę, kad „lendam“ į spaudą! O ką mums daryti? Juk bandėm daugybę kartų jiems skambinti, kalbėtis, bet jie mūsų neišgirsdavo. Mano vyras serga, susinervino, nesiginčijo su jais, padėjo ragelį. Laimei, atvažiavo iš AB „Lietuvos telekomas“ žmogus, paėmė tą blokelį ir išvažiavo. Neklausėm dėl tų mokesčių, sumokėsim, jei reikės, svarbiausia, kad pasiėmė tą blokelį. Gal dabar atstos nuo mūsų ir daugiau mūsų nebenervins. Esame jums dėkingi, - į gerąją pusę pajudėjusia situacija džiaugėsi Prano žmona.

Gedimą išnarplioti turėjo pats

Kadangi dėl skolos liko klaustukas, dar kartą susisiekėme su AB „Lietuvos telekomas“ Klientų aptarnavimo Klaipėdos skyriaus viršininke Lijana Bistrubiene. Moteris pranešė, kad toliau šiuo klausimu su mumis bendraus kitas žmogus – Teo komunikacijos projektų vadovė Aušra Lukauskienė. Anot jos, visa ši situacija - tik nesusipratimas, mat Pranas yra jau garbaus amžiaus pilietis, nesuprato, kad televizorius nerodė dėl blokelio gedimo, be to, tauragiškis neva niekam apie gedimą nepranešė. Kaip „Tauragiškų balsui“ pasakojo Pranas, ne konkrečiai apie blokelio gedimą, bet apskritai apie problemą, jog jis nemato televizijos, teirautasi ir skambinta daugybę kartų, net patys TEO atstovai tą darė dešimtis kartų, tačiau problemos niekas nematė ar tiesiog pastebėti nenorėjo. Kita vertus, iš kur garbaus amžiaus žmogui žinoti, kas čia sugedę?
Grįžome prie esmės, paklausėme ponios A. Lukauskienės dėl Prano įsiskolinimų, ar būtų įmanomas kažkoks kompromisas. Moteris atsakė, jog kompromisas greičiausiai bus į „vienus vartus“, mat permokos ponui Pranui mokėti vis tik nereikės.
Situaciją skaitytojams detaliau paaiškinti sutiko TEO komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis:
- Jūsų skaitytojas trejus metus naudojosi TEO teikiama paslauga „Skaitmeninė GALA“. Pasibaigus paslaugų teikimo sutarčiai, klientas pasirinko kitą skaitmeninės TV paslaugą „TV startas“ ir ja naudojosi kiek daugiau nei pusę metų. Pastarosios paslaugos privalumai yra galimybė matyti iki 12 TV kanalų, tam papildomai nereikia įsigyti jokios įrangos – reikiamą priedėlį suteikia TEO.
Šių metų liepą klientui pasiūlėme galimybę ir vėl matyti iki 40 TV kanalų, t.y. pasirinkti anksčiau jau naudotą paslaugą „Skaitmeninė GALA“. Gavę žodinį kliento sutikimą, aktyvavome šią paslaugą.
Išnagrinėjus pateiktą kliento pretenziją tapo akivaizdu, jog liepos mėnesį vykusio kliento pokalbio su konsultantais metu įvyko nesusipratimas. Deja, šiuo metu nebeturime galimybių perklausyti pokalbių įrašų, todėl situaciją išsprendėme klientui palankiausiu būdu – kompensavome nuo liepos mėnesio susidariusius mokesčius už paslaugą. Klientą jau aplankė TEO specialistai, kurie jo atsiprašė ir išsprendė visus likusius klausimus. Norėtume dar kartą atsiprašyti kliento už nepatogumus, patirtus dėl šio nesusipratimo. Dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos nepasikartotų.
 

Vaiva KESERAUSKAITĖ

Komentarai

 #
senai aisku-teo aferistai,kaip ir omnitelis
 
 #
kaip ir tele 2
 
 #
Pritariu,kad firma savanaudiška,stengiasi įbrukti paslaugą,iki galo neišsiaiškinę ar klijantas suprato kas jam siūloma.Telefoninio pokalbio įrašas "dingo"bet kam tada jis "tariamai" buvo įrašunėjamas.???????Čia ir arkliui aišku,kad pasinaudota žmogaus "GAL NESUSIGAUDYS",kaip kad čigonas pardavęs seną kuiną už gerą žirgą-taip Telekomas verbuoja savo paslaugų gavėjus.
 
 #
TEO negerbia savo klientų, jie nesudaro patogių sąlygų sudaryti sutartis, o jas norint nutraukiant iš viso tyčiojasi iš savo klientų (kviečia atvykti, po to sako , kad nėra asmens kas galėtų nutraukti sutartį, prašo asmens dokumentų, nurodo, kad turi įsipareigojimų, kurių iš ties neturi klientas). Vargas su jais, aš taip pat turėjau konfliktą, o buvau ištikima klientė. TEO vykdomą politiką vertinu labai prastai(čia nekalti darbuotojai, jie turi taip elgtis)
 

Komentuoti

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Reklama

 

 

 

 

  

 

tauragiskis.lt Webutation